Žena s hidžabom povukla se iz L´Oréalove reklame

Amena Khan

Krajem prošle sedmice L´Oréal Paris ponosno je objavio da u reklami za proizvode za kosu ima ženu koja nosi hidžab. Britanska blogerica Amena Khan tad je s ponosom govorila o reklami u kojoj je učestvovala.

“Koliko brendova je ovo napravilo? Ne puno. Doslovno su stavili curu s hidžabom, čiju kosu ne vidimo, u reklamu za proizvode za kosu. Jer u svojoj reklami cijeni naše glasove”, rekla je.

Tri dana kasnije reklamu s njom više ne možete vidjeti na društvenim mrežama L´Oréala. Amena se povukla iz kampanje nakon što su otkrivene njene objave na Twitteru iz 2014. godine u kojima je kritizirala Izrael. Između ostalog, nazvala ih je ubicama djece, prenosi Index.

“Tvrdite da niko nije iznad zakona. E pa, po međunarodnom zakonu, Izrael je nelegalna država, a vi je podržavate”, napisala je tada britanskom premijeru.

“Vaš prilog ‘Djeca Gaze’ bio je dirljiv. Izrael je pokvarena država, a najviše pate nevina djeca”, dodala je.

Sad se zbog svega izvinila.

“Duboko žalim zbog sadržaja tweetova koje sam objavila 2014. godine i ispričavam se zbog boli koju su oni izazvali. Podržavanje različitosti jedna je od mojih strasti i ne želim diskriminirati nikoga. Obrisala sam te objave jer ne predstavljaju poruku sloge za koju se zalažem. Nedavno sam pristala učestvovati u kampanji koja me obradovala jer podržava inkluzivnost. Sa žaljenjem sam odlučila od svega odustati jer komentari oko kampanje odvlače pažnju od njene pozitivne priče”, napisala je na Twitteru Khan.

“Nedavno smo doznali za objave Amene Khan iz 2014. godine. Cijenimo to što se Amena ispričala i za bol koju su uzrokovali. L´Oréal Paris posvećen je toleranciji i poštovanju prema drugima. Podržavamo njenu odluku da odustane”, rekao je glasnogovornik kompanije.