kampanja “Čuvaj, pazi, ne bacaj!”

Ožujsko pivo, Novi val i lokalni partneri ponovo čistili korito rijeke Bunice

297697790_588415266314617_8018857215365480583_n

Akcija čišćenja se održala 7. augusta (nedjelja), u sklopu kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ koju provode kompanija Molson Coors i njihovo Ožujsko pivo, i ovaj put je čišćeno korito rijeke Bunice

Omladinski klub “Novi val”, lokalni partner “Blagaj City”, Udruženje sportskih ribolovaca “NERETVA 1933” i Gold River Bunica održali su još jednu akciju čišćenja, u saradnji sa društveno – odgovornom kompanijom Molson Coors i njihovim brendom Ožujsko pivo.

Akcija čišćenja se održala 7. augusta (nedjelja), u sklopu kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ koju provode kompanija Molson Coors i njihovo Ožujsko pivo, i ovaj put je čišćeno korito rijeke Bunice.

Cilj kampanje „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ je da ovim akcijama čišćenja prirodnih ljepota koje Bosna i Hercegovina ima, podigne svijest kod ljudi o važnosti čuvanja okoline.

U toku ove akcije čišćenja ukupno je prikupljeno 28 vreća otpada, gdje je prisustvovalo ukupno 26 učesnika.

Želimo da se zahvalimo svim zainteresovanim građanima koji su se priključili ovoj akciji čišćenja i doprinijeli očuvanju okoliša. Ovim putem želimo informisati građane da su u narednom periodu planirane i druge akcije čišćenja na rijekama Hercegovine, saopštili su.