zvanični podaci

FIFA: Posjeta na Svjetskom prvenstvu u Kataru bolja nego u Rusiji

argentina

Najgledanija utakmica do sada na ovogodišnjem Svjetskom prvenstvu bio je ogled Argentine i Meksika koji je na stadionu Lusail pratilo 88.966 gledatelja

Ukupna posjećenost za prvih 48 utakmica Svjetskog prvenstva u Kataru je bila više od 2.45 miliona gledatelja, što je 96 posto kapaciteta stadiona, objavila je FIFA.

Za usporedbu prvu fazu takmičenja prije četiri godine u Rusiji na stadionima je pratilo 2.17 miliona gledatelja. Najgledanija utakmica do sada na ovogodišnjem Svjetskom prvenstvu bio je ogled Argentine i Meksika koji je na stadionu Lusail pratilo 88.966 gledatelja.

“Ishod grupne faze pokazuje u kojoj je mjeri više zemalja steklo alate za takmičenje na najvišem nivou. To je rezultat bolje pripreme i analize protivnika, što je i odraz ravnopravnijeg pristupa tehnologiji. To je uvelike u skladu s naporima FIFA-e da poveća konkurentnost nogometa na globalnoj razini”, rekao je FIFA-in šef globalnog nogometnog razvoja Arsene Wenger.

FIFA je objavila i da je Fan Festival u Al Bidda Parku posjetilo više od milion navijača. Jubilarni milioniti navijač je Egipćanin Haytham Mokhtar koji je za nagradu dobio dvije ulaznice za finale koje je na rasporedu 18. decembra.

“Još uvijek ne mogu vjerovati da sam toliko sretan. Osim za Egipat, navijam i za Brazil. No, ovaj put želim finale Argentine protiv Portugala kako bi dvije velike legende, Messi i Cristiano Ronaldo, mogli igrati jedan protiv drugoga u finalu Svjetskog prvenstva,” izjavio je.

Kroz Fan Festival u prosjeku dnevno prođe oko 70.000 posjetitelja. Na prostoru površine 145.000 kvadratnih metara na ogromnim ekranima mogu se gledati sve utakmice na prvenstvu, gledateljima se nudi i niz zabavnih sadržaja te bogat muzički program s gostovanjima poznatih izvođača kako što su Calvin Harris, Diplo, Kizz Daniel, Nora Fatehi, Trinidad Cardona…

Osim službenih mjesta održavanja turnira, šetalište uz more u Dohi, Corniche privuklo je više od dva miliona ljudi od početka turnira, a tradicionalna tržnica Souq Waqif postala je žarište za navijače iz cijelog svijeta. Zanimljiv je i podatak da su tokom grupne faze, mreže Doha Metro i Lusail Tram ostvarile 9.19 miliona putovanja, s dnevnim prosjekom od 707.032 putnika.

Do sada je izdano oko dva miliona Hayya kartica bez kojih nije moguć ulazak u zemlju. Najviše ih je izdano navijačima iz Saudijske Arabije, Indije, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Meksika…