BiH

sloboda medija

Lideri opozicije RS-a pisali Evropskoj radiodifuznoj uniji zbog samovolje RTRS

19/10/2021

- BHT kao javni servis Bosne i Hercegovine dozvolio je signal komercijalnim televizijama u zonama pokrivenosti koje su imale prije gašenja analognog signala u Federaciji Bosne i Hercegovine. Međutim, ono što je BHT uradio sa ostalim značajnijim komercijalnim TV stanicama u Federaciji BiH, Radio-televizija RS već mjesecima odbija da uradi u Republici Srpskoj kršeći zaključak Parlamentarne skupštine BiH i vršeći svoju provladinu selekciju - stoji u pismu upućenom Evropskoj radio-difuznoj uniji

Samovolja RTRS-a predstavlja nezapamćen nasrtaj na slobodu medija, jer je cilj da se uguši svaki drugačiji glas u Republici Srpskoj koji nije u skladu s politikom vladajuće partije koji se emituje preko signala Radio-televizije Republike Srpske i jednog broja komercijalnih medija kojim je dozvoljen priključak na MUH A – stoji u pismu koje su predsjednici opozicionih partija Mirko Šarović (SDS), Branislav Borenović (PDP), Nenad Nešić (DNS) i Goran Selak (SPS) uputili Evropskoj radiodifuznoj uniji, organizaciji koja okuplja sve evropske javne RTV emitere.

– Želimo da vas upoznamo sa činjenicom da Radio-televizija Republike Srpske kao jedan od javnih radio-televizijskih servisa Bosne i Hercegovine, već nekoliko mjeseci ne dozvoljava pojedininim komercijalnim televizijama emitovanje digitalnog signala i priključak na digitalni MUH A dok je to dozvolila komercijalnim televizijama bliskim vlasti iako je preuzela obavezu da svim velikim komercijalnim TV stanicama obezbijedi emitovanje programa nakon gašenja predajnika analognog signala – stoji u pismu lidera opozicije.

U pismu se podsjeća na odluku Regulatorne agencije za komunikacije BiH, kojom se kaže da su javni radio-televizijski servisi dužni omogućiti digitalno zemaljsko emitovanje televizijskih programa ostalih RTV postaja prema tehničkim i programskim uslovima i na odluku Parlamentarne skupštine BiH, kojom se od javnih sevisa RTRS i BHT i Regulatorne agencije za komunikacije traži da u roku od 30 dana u Digitalni MUX A na lokacijama Banja Luka, Sarajevo i Mostar uključe i komercijalne TV stanice koje ovih dana gase anologni TV signal.

– BHT kao javni servis Bosne i Hercegovine dozvolio je signal komercijalnim televizijama u zonama pokrivenosti koje su imale prije gašenja analognog signala u Federaciji Bosne i Hercegovine. Međutim, ono što je BHT uradio sa ostalim značajnijim komercijalnim TV stanicama u Federaciji BiH, Radio-televizija RS već mjesecima odbija da uradi u Republici Srpskoj kršeći zaključak Parlamentarne skupštine BiH i vršeći svoju provladinu selekciju – stoji u pismu upućenom Evropskoj radio-difuznoj uniji.

Lideri opozicije podsjećaju i na protest održan u Banjoj Luci s kojeg je kao jedan od zahtjeva iznesen stav da RTRS u najhitnijem periodu dozvoli uključenje komercijalnim TV stanicama u digitalni MUH A.

– Očekujemo i od Vas, kao predstavnika krovne evropske radiodifuzne organizacije da učinite sve što je u vašoj moći da Radio-televizija RS najhitnije dozvoli uključenje najvećih komercijalnih televizija u MUH A“ – stoji u dopisu koji potpisuju Mirko Šarović, Branislav Borenović, Nenad Nešić i Goran Selak, saopćeno je iz SDS-a.

Komentari

Autor: Fena

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.