Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Taksisti u ZDK moraju ponovo polagati ispit za taksi vozača

BiH

Taxischild mit Spiegelung im Dach des Taxis

Odlukom Ministarstva za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline Zeničko-dobojskog kantona svi taksisti koji su stekli licence prije 9. oktobra 2003. godine moraju polagati poseban ispit za taksi vozača. Ova Odluka je izazvala burne reakcije među taksi prijevoznicima u Zenici, piše Faktor.

Predsjednik udruženja zeničkih taksista Mevludin Travančić kaže da se ova Odluka odnosi na 106 taksista. U to vrijeme, prije 2003. godine kada su dobili licence, Zakon nije poznavao ovaj ispit.

– Zakon je Zakon i mi ćemo apelovati na naše članove da ga ispoštuju. Imamo rok od šest mjeseci da položimo ovaj ispit ili će nam biti oduzeta licenca. Smatram da smo mi ucjenjeni, ali moramo to položiti kako ne bismo izgubili licencu – kaže Travančić.

Nije mu jasno zašto je ova Odluka donesena tek sada, s obzirom na to da ovi ljudi rade 13 i više godina.

– Možda je ovo način da se uništi taksi služba kako bi neko postavio svoje prioritete pri zapošljavanju. U posljednjih nekoliko dana odobren je rad za dodatnih 15 taksista, a ni ovih 150 dosadašnjih taksista nemaju posla – zaključio je Travančić.

Predsjednik Udruženja taksista Zeničko-dobojskog kantona Kasim Đulić pridružuje se kolegi iz zeničkog udruženja u stavu da je ovo još jedan udar na taksiste.

– Cilj ovoga je bio da se uzme novac od 400 taksista u ZDK koji nemaju ovaj ispit. Pomnožite ovaj broj sa 150 maraka, koliko on košta i vidjet ćete koji je to novac. Zakon na nivou Federacije ne poznaje ovaj ispit i onda nam ništa drugo ne ostaje nego da zaključimo da je ovo urađeno zbog novca. Ovdje niko više ne vodi računa o taksistima. U Zenici je dovoljno 30 taksista, a sada sa ovih 15 ima nas 165. Slijedi nam obnova licenci i konkuriranje za taksi stajališta i koliko će nas poslije toga biti niko ne zna – kaže Đulić.

Đulić ističe nezadovoljstvo što se ništa ne radi po pitanju rješavanja problema nelegalnog taksi prijevoza.

– Na svakom autobuskom stajalištu imate više nelegalnih nego legalnih taksista. Oni prevoze i uposlenike Općine, Kantona pa i MUP-a, ljude koji trebaju da nas štite. I onda kažu da ne mogu dokazati nelegalan taksi prijevoz. Samo trebaju pratiti ko koga vozi i sve će im se samo kazati – zaključuje Đulić.