Izbori 2020

Krovna tijela za mlade

Glas mladih u predizbornoj kampanji mora se čuti

15/10/2020

Predstavnici Vijeća mladih FBiH, Omladinskog savjeta RS i Vijeća/Savjeta mladih Brčko distrikta BiH podsjećaju javnost da su mladi jedna od najznačajnijih kategorija društva i da njihovo učešće u izbornom procesu može biti od presudnog značaja

Problemi mladih su problemi cjelokupnog društva, a bh. javnost tu činjenicu najčešće zaboravlja. Budžetski novac za mlade, prostor u kojem bi mogli realizovati svoje ideje, učešće mladih u procesu odlučivanja i strateški pristup problemima ove populacije, u ovom trenutku moraju biti prioriteti za političke stranke i mlade čija su imena na izbornim listama u Bosni i Hercegovini.

Predstavnici Vijeća mladih FBiH, Omladinskog savjeta RS i Vijeća/Savjeta mladih Brčko distrikta BiH podsjećaju javnost da su mladi jedna od najznačajnijih kategorija društva i da njihovo učešće u izbornom procesu može biti od presudnog značaja za cjelokupno društvo.

„Često čujemo da mladi fakat odlaze iz BiH što je tačno, ali ono što mi znamo da mladi fakat i izlaze i upravo zato teme koje smo vam predstavili, a kojima ćemo se mi baviti vidimo kao prvu stepenicu u rješavanju nagomilanih problema mladih poput samog odlaska, nezaposlenosti, korupcije, nepovjerenja u institucije vlasti jer implementirajući mehanizme predviđene zakonima i uključivanjem mladih u procese odlučivanja, iako nisu dio političkih stranaka, uvažavamo njihov glas i potrebe mladih u zajednici“ – istakla je Asja Dizdarević, predsjednica Vijeća mladih Federacije BiH.

Zato predstavnici krovnih tijela za mlade pozivaju političke stranke, mlade na listama ali i medije kao i cjelokupnu javnost, da se uključe u rješavanje pitanja mladih u BiH. Podsjećaju da je jedini način da se nagomilani problemi riješe zajednički i strateškim pristupom mladima, koji pored osnovnih ljudskih potreba, imaju i specifične potrebe koje se ne smiju zapostaviti.

„Činjenica je da u velikom broju opština i gradova u Bosni i Hercegovini ne postoje strategije za mlade, a kod određenog broja onih u kojima postoje često nisu praćene adekvatnim akcionim planovima i budžetskim izdvajanjima. Podatak da tek 28 zajednica ima izrađenu strategiju prema mladima odnosno lokalnu politiku za mlade nam govori da još uvijek nismo shvatili koliko je važno da se strateški postavimo prema problemima mladih, a ono što je još važnije da onda kada institucije vlasti usvoje strategiju slijedi i njena implementacija“ – istakao je Ognjen Vukojević, član Upravnog odbora Omladinskog savjeta RS.

Krovna tijela mladih, iako nisu političke organizacije, podstiču mlade na aktivizam na svakom polju, pa tako i politički aktivizam, i zahtijevaju od političkih stranaka da iskreno podrže mlade ljude čija se imena nalaze na izbornim listama. I to ne samo u izbornoj kampanji nego da ta podrška bude iskrena i nakon proglašenja izbornih rezultata.

„Mladi ljudi vjeruju da se njihovi vršnjaci, budući politički lideri, neće otuđiti od mladih i krovnih omladinskih tijela, a da će se političke partije iz kojih dolaze zalagati za realizaciju usvojenih omladinskih politika u BiH“ – izjavio je Harun Šabanović, predsjednik Vijeća/Savjeta mladih Brčko distrikta BiH.

Predstavnici krovnih tijela mladih u Bosni i Hercegovini pozivaju i medije da u predizbornoj kampanji i nakon izbora, medijski prostor jednako ustupe mladima kao i drugim kategorijama društva. Predstavnici krovnih tijela mladih, u sklopu kampanje „Fakat mladi odlaze izlaze“ izradili su „Kratki vodič za medije“ u kojem su pobrojali pitanja značajna za mlade u BiH, koja su ujedno i fokus kampanje krovnih tijela mladih u naredih mjesec dana.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.