Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

implementacija eTrgovine

Prva Let’s do eCommerce konferencija u BiH održana uz podršku BH Telecoma

eCommerce

Na konferenciji su obrađene teme koje se odnose na digitalnu ekonomiju, od pretpostavki za razvoj eTrgovine kroz uvođenje eRačuna i eFiskalizacije, do analize prvog istraživanja eCommerce sektora iz perspektive krajnjih kupaca u Bosni i Hercegovini

Prva konferencija o internet trgovini održana 15. i 16. marta, okupila je uspješne poslovne kompanije i organizacije ne samo iz BiH već iz regije i šire. Učesnici konferencije, njih oko 250 analizirali su najnovije industrijske trendove i načine unapređenja ovog brzorastućeg sektora kako u BiH, tako i u regionu.

Prezentirani su i uspješni primjeri implementacije eTrgovine u Bosni i Hercegovini, među kojima je svoje mjesto našla i mobilna aplikacija Moj BH Telecom.

Učesnik panela pod nazivom „Od početnika do heroja online trgovine“ ispred BH Telecoma je bio Nihad Borovina, a učestvovali su još i predstavnici kompanija Korpa, Penny Plus i ZOI 84. Aplikacija Moj BH Telecom je predstavljena kao primjer dobre prakse unaprijeđenja digitalnog iskustva korisnika koje uključuje sigurno plaćanje usluga bankovnim karticama. Radi se o razvojnom projektu koji je fokusiran na vrhunsko korisničko iskustvo i dio je programa digitalne transformacije kompanije što nosi brojne izazove koji su predstavljeni tokom diskusije na panelu.

Na konferenciji su obrađene teme koje se odnose na digitalnu ekonomiju, od pretpostavki za razvoj eTrgovine kroz uvođenje eRačuna i eFiskalizacije, do analize prvog istraživanja eCommerce sektora iz perspektive krajnjih kupaca u Bosni i Hercegovini.

Razgovaralo se i o inovacijama koje su usmjerene ka unapređenju zadovoljstva kupaca, kao osnove za kontinuirani rast konverzacija u eTrgovinama.

Prva Let’s do eCommerce konferencija osigurala je razmjenu iskustava i znanja o tehnološkim rješenjima za online kupovinu, autentičnosti velikih brendova u eCommerce industriji, kao i finansijskom i regulatornom okviru eCommerce industrije.

Konferenciju je podržana od Švicarske vlade kroz projekt MarketMakers kao generalnog partnera, te kroz projekat Otvoreni regionalni fond za Jugoistočnu Evropu za vanjsku trgovinu (ORF FT) koji provodi Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH uz sufinansiranje Europske komisije i Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj Njemačke, te NLB Banka i Swiss EP – Swiss Entrepreneurship Program kao organizacione partnere, te zlatne, srebrne i bronzane partnere.