Biznis

hrvatski mediji

Postavljeno više od polovice Pelješkog mosta

26/04/2021
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Prema podacima Hrvatskih cesta, ukupna dužina tih 79 segmenata iznosi 52 posto dužine mosta

Na gradilištu Pelješkog mosta dosad je montirano 79 segmenata čelične rasponske konstrukcije čija je ukupna dužina 1246,4 metra. To znači da je između kopna i poluotoka već postavljeno više od polovice mosta, ukupne dužine 2,4 kilometra, piše Večernji list.

Prema podacima Hrvatskih cesta, ukupna dužina tih 79 segmenata iznosi 52 posto dužine mosta. Ti segmenti montirani su na oba upornjaka i svih 12 stupova mosta, ali još nisu svi međusobno povezani. Što se tiče ukupne dužine mosta koji je spojen s kopna i s pelješke strane, u HC-u kažu da je, gledajući od obale u kontinuitetu, do sada s kopnene strane spojeno 320 metara mosta, a s pelješke 212 metara. Da bi most spojio kopno i Pelješac, montirat će se i zavariti ukupno 165 segmenata čelične nosive konstrukcije.

List piše kako je dosad na gradilištu podignuto i montirano 48 posto tih segmenata, odnosno već spomenutih 79.

Što se tiče dolazaka brodova iz Kine s dijelovima za Pelješki most, predzadnja takva isporuka stigla je ovog mjeseca kada je na gradilište isporučeno ukupno 38 novih segmenata. U HC-u kažu da se s tim segmentima na gradilištu trenutačno nalazi ukupno 141 segment od predviđenih 165, a to znači da će u zadnjoj isporuci, koja bi trebala biti izvršena 24. maja, iz Kine biti dovezena posljednja 24 segmenta. Zadnji segment na mostu trebao bi biti postavljen do početka listopada.

Istovremeno s radovima na mostu punom parom grade se i pristupne ceste.

U HC-u kažu da ti radovi teku prema planu pa se tako već ovog tjedna očekuje probijanje drugog tunela Kamenice, dugog 499 metara.

Na stonskoj obilaznici napreduju zemljani radovi na prvih devet kilometara trase, kao i armirano-betonski radovi na vijaduktu Prapratno i mostu Ston.

Također, probijeno je 0,8 od 1,2 kilometra tunela Polakovica te 0,3 od 1,2 kilometra tunela Supava. Most Ston s obje strane nastavljat će se izravno na ta dva tunela.

Komentari

Autor: Fena

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.