TNT grupacija
Sinanović: Unatoč korona krizi, naša medijska grupacija je lansirala dva radija i poslovni portal
U prošlosti, kao i trenutno, TNT Grupacija je poznata po tome da pomaže novosnovane porodične biznise sa besplatnim radijskim reklamama
Nedavno su u Sarajevu sa emitovanjem počele dvije radio stanice, TNT Radio i Narodni radio. Riječ je o dva brenda koja djeluju u okviru TNT Grupacije, sa lokalnim stanicama u Travniku, Tuzli, Zenici i Sarajevu.
Vrijedna ekipa u okviru ove Grupacije je prije nekoliko dana izbacila svoj novi projekat, platformu poslovne.com. Riječ je o biznis platformi na kojoj osim biznis vijesti možete pronaći i biznis ideje, poslovne savjete, oglase za posao i mnoge druge stvari vezane za poslovanje, a više informacija potražili smo kod Alema Sinanovića, urednika digitalnih medija TNT Grupacije.
”Odlučili smo se da poslovnim ljudima i svima koji žele da u budućnosti pokrenu biznis, obezbijedimo sve na jednom mjestu. Dakle, pored biznis vijesti tu su i poslovne ideje, te najnovije informacije iz media marketinga. Možemo slobodno reći kombinacija strateškog savjetovanja, kreativne industrije, te najnovije iz tehnologije”, kazao nam je Alem Sinanović.
Da su o svemu mislili, dokaz je i Poslovne.com SmartPage na kojem je omogućeno brzo prelistavanje najnovijih poslovnih vijesti, ideja i savjeta.
”Na našem SmartPage-u možete gledati i najnovije poslovne TV vijesti koje inače emitujemo na nekoliko TV kanala u Bosni i Hercegovini”, ističe Sinanović, dodajući da su platformu poslovne.com uvezali sa 7 lokalnih radija i 2 domaće televizije. ”Naša ekipa svaki dan producira biznis vijesti, tako da domaće firme koje nam se jave dobiju online i offline publiku od preko 2 miliona ljudi, potpuno besplatno”.
U prošlosti, kao i trenutno, TNT Grupacija je poznata po tome da pomaže novosnovane porodične biznise sa besplatnim radijskim reklamama. Malim biznisima su pored besplatnih objava, osigurali i blagovremne informacije te edukativne tekstove za unaprijeđenje poslovanja. Dovoljno je samo da im se blagovremeno javite.
Kanal 6 HD TV lansirao novu web stranicu i brending
Kako nam je kazao urednik Alem Sinanović, pored lansiranja platforme poslovne.com, urađen je i rebrending i nova web stranica Kanala 6 HD TV i Sevdah televizije, koje djeluju u okviru Grupacije.
”Lansirali smo novu web stranicu i branding najgledanije televzije u Srednjoj Bosni, Kanal 6 HD TV, te smo ranije prepoznatljivu crvenu boju zamijenili ljubičastom. Sama web stranica i rebrending najavljuju dosta zabavniju i drugačiju programsku shemu”, kazao je Sinanović.
Kako najavljuje, gledaoci mogu očekivati nove serije, bolje filmove, zanimljive dokumentarce, brze vijesti iz cijele Bosne i Hercegovine i zabavni programi.
Sevdah TV gledajte i na internetu
Web stranica Sevdah TV je takođe rebrendirana i prilagođena svom korisniku. Od sada najljepše sevdalinke i tekstove o sevdalijama možete pronaći na novoj web stranici Sevdah TV.
”Ljubitelji sevdalinke sada na našem web sajtu mogu pronaći tekstove omiljenih sevdalinki, video spotove, biografije izvođača sevdalinke i autora ove bosanske pjesme”, naglasio je Sinanović.
Iz TNT Grupacije najavljuju i nova brendiranja svojih medija, ali i svakako podsjećaju i na njihovu novu uslugu a to je digitalizacija poslovanja.
”Jako brinemo o našim klijentima kojima svakodnevno nudimo povoljna rješenja, prilagođena njihovim potrebama, znatno povoljnije od mnogih drugih agencija. Možemo slobodno reći, to je jedna kompletna usluga brige oko oglašavanja i internet prezentacije”, ističe.
Podsjećamo, TNT Grupaciju čine dva radijska brenda različitih formata, TNT Radio i Narodni radio, sa lokalnim stanicama u Travniku, Tuzli, Zenici i Sarajevu, četiri tematske televizije i news portali. Sedmični doseg medija TNT Grupacije je oko 2.2 miliona ljudi u Bosni i Hercegovini, dijaspori i regionu.