Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Volvo P1800

Najljepši Volvo u istoriji se vratio, pogledajte ga u akciji

Nekadašnji Polestar Racing je napravio pravu stvar o kojoj papir kaže tek da ima 2.0 turbo motor s 420 KS i 470 Nm te pet-stepenski ručni mjenjač

Volvo P1800 je toliko poželjan da se jednostavno morao vratiti, ali ne u garažu kolekcionara već na snijegom prekrivenu stazu u svojoj domovini Švedskoj.

Nema sumnje kako P1800 spada u red najuspješnije dizajniranih coupea, i to ne samo u okviru Volva, pa ni Evrope, već u cijeloj automobilskoj istoriji. I danas, desetljećima nakon prestanka proizvodnje izaziva divljenje nostalgično nas prisjećajući vremena kad LED-ice nisu bile maksimalni doseg dizajnera, a pojedini se automobil mogao prepoznati s velike udaljenosti.

P1800 se zaista vratio, a za to je zaslužan Cyan Racing. Najkraće rečeno, ono što je Singer za Porsche 911, to je ova marka sada za Volvo i njegov P1800. Reinkarnirani model je pravi restomod s obiljem tehnološki naprednih rješenja, ali istovremeno bez elektroničkih pomagala. I upravo zato je izašao na snijegom prekrivenu cestu, a okušao se i na zaleđenoj površini jezera Are.

“Naš cilj je napraviti auto s baznim dizajnom koji prepušta vozaču da spozna svoje granice, umjesto da se oslanja na elektronička pomagala kao kod većine modernih supersportskih automobila. Sve je povezano s odzivom motora, ravnotežom šasije i malom masom, čineći automobil zaigranim i zabavnim”, objašnjava Mattias Evensson, šef razvoja ovog automobila.

Upravo tako, ovo je povratak korijenima automobila, a osnovna zadaća mu je da pruži zabavu u vožnji. Performanse i brojevi dolaze tek nakon toga. A sudeći po snimci u tome su itekako uspjeli. Nekadašnji Polestar Racing je napravio pravu stvar o kojoj papir kaže tek da ima 2.0 turbo motor s 420 KS i 470 Nm te pet-stepenski ručni mjenjač. Više nego dovoljno, piše index.hr.