Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Predstavljena nova Astra sa 330 ks

Opel Astra TCR

Opel je iskoristio međunarodnu TCR (Touring Car Racing) prezentaciju u belgijskom gradu Meteu, da predstavi javnosti svoj novi model za trke privatnih timova u kategoriji turističkih automobila.

Opel Astra TCR kombinuje modernu trkačku tehnologiju sa efektnim bezbjednosnim konceptom, u isto vrijeme ostajući vrlo bliska konceptu serijske proizvodnje.

Opel Astra TCR 1

To timovima omogućava da se tehnički neizmijenjenim vozilima takmiče kako na trkama kratkih, tako i dugih distanci, kao što je trka 24 časa Nirburgringa.

Astra TCR ima masu od 1.200 kg i pogonjena je dvolitarskim turbo motorom, koji isporučuje 330 ks i 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Snaga se prenosi na prednje točkove putem šestostepenog, sekvencijalnog trkačkog mjenjača sa komandama za mijenjanje brzina na upravljaču.

Automobil usporava uz pomoć kočionih diskova prečnika 378 milimetara sa šestoklipnim čeljustima naprijed i diskovima promjera 265 milimetara sa dvoklipnim čeljustima pozadi. Vozač može da podešava balans kočnica iz kokpita.

Opel Astra TCR 2

Unaprijeđena aerodinamika, u koju su uključeni podesivi prednji spliter i zadnji spojler, veoma je važna za ponašanje vozila na stazi.

Elektronski sistemi asistencije poput ABS-a i ESP-a nisu dozvoljeni.

Kako bi timovi mogli da koriste svoje Astre TCR izvjestan broj godina bez bilo kakvih tehničkih modifikacija, automobil odmah dolazi sa detaljima koje će FIA zvanično odrediti obaveznim od sezone 2017, kao što je bezbjednosni rezervoar goriva zapremine 100 litara.

Opel Astra TCR

Astra TCR je razvijena u bliskoj saradnji sa Opelovim dugogodišnjim partnerom Kissling Motorsportom iz Bad Minsterajfela.

Inicijalne provere performansi će se održati prije kraja oktobra.

Ograničen broj Opel Astri TCR će biti isporučen odabranim privatnim timovima počev od februara 2016. godine.

Vozilo u potpunosti spremno za takmičenje imaće cijenu od 95.000 eura bez PDV-a.