Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

vw

Volkswagen odustaje od skupog projekta kojim je htio stići Teslu

vw

Volkswagen je izgradnjom nove tvornice htio poboljšati produktivnost i sustići Teslu

Volkswagen zasad odgađa izuzetno skupi projekt Trinity.

Teški dani za novog šefa Volkswagena. Oliver Blume je na vrućoj stolici zamijenio Herberta Diessa koji se istovremeno divio Elonu Musku i u Tesli vidio uzor. Diess je htio sustići Teslu pa je između ostalog pokrenut i izuzetno nadobudan projekt Trinity.

Novi model produženog dosega i opremljen razinom 4 autonomne vožnje trebao se proizvoditi u novoj tvornici nedaleko od Wolfsburga čija je vrijednost procijenjena na čak dvije milijarde eura. Početak izgradnje tvornice planiran je za proljeće iduće godine, a proizvodnja je prvotno trebala startati 2026. godine. Sada je to samo san jer se i službeno objavljuje odgoda od bar tri godine.

Vjerovatnija je 2030. godina, a kao jedno od opravdanja Blume priznaje kako novi softver za autonomno upravljanje neće biti spreman na vrijeme, piše Manager Magazin. Automobil dugog dosega i opremljen sustavom autonomne vožnje ostaje u igri, doznaje Reuters, ali se pokušavaju naći mogućnosti u okviru postojećih resursa.

Odgode kompliciraju nastojanje VW-a da uhvati korak s Teslom i otkrivaju izazove najvećeg europskog proizvođača automobila, od preuređenja tvornica do popravka softvera čije su greške frustrirale vozače njegovih električnih automobila.

Volkswagen je izgradnjom nove tvornice htio poboljšati produktivnost i sustići Teslu. Naime, Tesla za proizvodnju Modela Y treba 10 sati u svojoj tvornici nedaleko od Berlina, dok Volkswagenu za proizvodnju ID.3 treba tri puta više vremena.

Prema neimenovanim izvorima u Volkswagenu, Oliver Blume mora odustati od mnogih ciljeva koje je postavio Diess, koji nisu realistični.

Govorilo se kako osma generacija Golfa neće dobiti nasljednika, ali najnovije informacije pokazuju kako se u Volkswagenu neće tako lako odreći još uvijek slavnog imena.

Kako doznaje njemački Handelsblatt, nakon odustajanja od (pre)skupog projekta Trinity ideja o električnim izvedbama postojećih modela na MEB platformi zvuče puno izglednije. Najviše šansi imaju električne izvedbe Golfa i Tiguana, koje bi se proizvodile na linijama gdje se sada sklapaju izvedbe pogonjene konvencionalnim motorima.

Novi električni Golf na ceste bi mogao stići 2026. godine, čime bi se bezbolnije dočekali napredniji modeli na SSP platformi, a koji se neće pojaviti do kraja desetljeća.

Podsjetimo, Volkswagen je e-Golfa lansirao 2014. godine i držao ga u ponudi sve do 2020. godine kad je u prodaju stigao ID.3. Prodaja Golfa je u prvih devet mjeseci ove godine iznosila 132.989 primjeraka, što je osjetno manje od 177.963 primjerka iz istog razdoblja lani. Isto vrijedi i za Tiguan čija je prodaja pala sa 140.052 na 102.272 primjerka.

Kad je pak u pitanju nova generacija, i ona bi se mogla zadržati, bar kad je ime u pitanju. Thomas Schäfer, predsjednik Uprave Volkswagena, izjavio je u Los Angelesu na salonu automobila kako nema šanse da se napusti legendarno ime kao što je Golf. Stoga definitivno ostaje u ponudi, bit će električni, a neki ga već zovu ID.Golf.