Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Škoda Epiq

Škoda Epiq stiže iduće godine, koštat će oko 50.000 KM

škoda epiq
FOTO: Škoda
Škoda Epiq

Škoda Epiq je neznatno kraći od Yetija, ali je bolji od njega kada je riječ o prtljažniku jer nudi impresivnih 490 litara VIDEO

Škoda je otkrila prve pojedinosti o svom novom potpuno električnom malom SUV-u Škoda Epiq. Epiq bi trebao koštati oko 25.000 eura i oživjeti duh izvornog Yetija kada krene u prodaju nakon javnog predstavljanja sljedeće godine.

Uz kompaktnu vanjštinu i fleksibilnu unutrašnjost koncepta, obožavatelji Škode odmah će povući usporedbe s popularnim SUV-om Yeti. S 4100 mm dužine, Škoda Epiq je neznatno kraći od Yetija. Ali je bolji od njega kada je riječ o prtljažniku jer nudi impresivnih 490 litara prostora u usporedbi s Yetijevih 416 litara.

Niz pametnih rješenja

Unutra ima mnogo tradicionalnih “Škoda Simply Clever” značajki, uključujući plutajuću centralnu konzolu s praktičnim mjestom za bežično punjenje telefona, duboke džepove na vratima, kuke za teret u prtljažniku i podno spremište.

škoda epiq
FOTO: Škoda

Interijer je potpuno novog izgleda. S velikim centralnim zaslonom osjetljivim na dodir i nizom fizičkih dugmića niže. Pametni telefon moći će djelovati kao digitalni ključ i značajka održivih materijala u cijeloj kabini.

Zellmer: Slušali smo naše kupce

Matrix-LED prednja svjetla odvojena su od dnevnih svjetala – kao što su bila na prvoj generaciji Yetija – nalaze se niže i spajaju se na drugu crnu ploču pune širine, ali tanju. Branik ima okomite panele poput Jeepa, ali to bi mogao biti jedan element koji neće ući u proizvodni model.

škoda epiq
FOTO: Škoda

Šef Škode Klaus Zellmer opisuje Epiq kao automobil koji “nudi prostranu unutrašnjost unutar kompaktne vanjštine, sve po atraktivnoj cijeni”, baš kao što je Yeti učinio kada je lansiran 2009.

“Slušali smo naše kupce i razumijemo da traže atraktivne mogućnosti, zbog čega proširujemo naš portfelj e-mobilnosti u ovaj popularni segment”, kazao je Zellmer.

Epiq će nositi mala MEB platforma Volkswagen grupe, koja će se također koristiti za nadolazeći Volkswagen ID. 2 i Cupra Raval. Proizvodit će se u istoj tvornici u Pamploni u Španiji.