BiH

KS

Nabavlja se 135 mobitela ljekarima radi bolje komunikacije s pacijentima

11/11/2020

Što se tiče rada Covid ambulanti, odgovorno tvrdim da su za, primjerice Covid ambulantu Vrazova, smanjene gužve, kaže Mioković

Doktor Milan Mioković saopštio je danas najvažnije podatke vezane za rad JU Dom zdravlja KS u uvjetima borbe protiv pandemije, kao i aktivnosti koje se poduzimaju u cilju smanjenja gužvi ispred Covid ambulanti, te poboljšanja komunikacije sa pacijentima, saopćeno je danas.

Istakao je da je tokom jučerašnjeg dana u četiri Covid centra, odnosno ambulante, ove javne ustanove pregledano 462 pacijenata, uzeto je 4.012 uzoraka, te je snimljeno 358 rendgena pluća.

“Na telefon u Covid centrima i ambulantama zaprimljeno je 525 poziv pacijenata tokom jučerašnjeg dana. Što se tiče briseva, uzeli smo ih ukupno 6.700 u prvih 10 dana novembra. Jučer smo uzeli 907 briseva, a dan prije 882 brisa, dakle, 1.789 brisva za dva dana”, istakao je Mioković.

Rekao je da se u hladnom lancu trenutno nalazi samo oko 200 briseva, ali da će i oni uskoro biti analizirani, zahvaljujući ugovoru Zavoda zdravstvenog osiguranja KS sa pet certificiranih privatnih laboratorija u Kantonu Sarajevo.

“Što se tiče rada Covid ambulanti, odgovorno tvrdim da su za, primjerice Covid ambulantu Vrazova, smanjene gužve. Maloprije je samo jedan pacijent bio ispred ambulante. To smo učinili povećanjem broja timova koji rade u jednoj smjeni. Isto smo uradili i sa ambulantom Saraj Polje, gdje su najveće gužve. Nastojimo i da proširimo rad Covid ambulanti, odnosno otvorimo još dvije, i to u Starom Gradu i Novom Sarajevu. Zbog toga je u toku nabavka dva mobilna rendgen aparata, i čim ih nabavimo otvorit ćemo te ambulante”, najavio je Mioković.

Istakao je i da JU Dom zdravlja, nastoji poboljšati komunikaciju sa građanima, jer su svjesni problema koji postoje na tom planu.

Sa mobilnim operaterima i drugim pravnim subjektima pregovara se o nabavci 135 mobilnih aparata za porodične ljekare, te uposlenike na trijažnim punktovima i Covid ambulantama, kako bi se rasteretila i unaprijedila komunikacija sa pacijentima, te olakšao unos podataka u evidencije putem aplikacija koje je razvio ZZO KS.

Komentari

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana.