Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Potpisan sporazum

Za projekte na Bjelašnici i Igmanu više od dva miliona KM

bjelasnica

Jedan od osnovnih razloga paralelne uspostave liftova je posjedovanje potrebnih dozvola koje ne iziskuju dodatne promjene regulacionog plana gradnje, što će ubrzati njihovu implementaciju

Ministar privrede Kantona Sarajevo Adnan Delić potpisao je danas dva sporazuma s v. d. direktorom KJP ZOI'84 Jasminom Mehićem i direktoricom Zavoda za izgradnju KS Belmom Barlov koji podrazumijevaju realizaciju sufinansiranja projekata izgradnje novog vertikalnog i rekonstrukcije postojećeg sistema transporta na Bjelašnici i Igmanu, te prvu fazu izgradnje i modernizacije parking sistema, video nadzora i kontrole naplate, prenosi Anadolu Agency (AA).

Za sufinansiranje navedenih projekata iz Budžeta Kantona Sarajevo odobreno je 2.295.000 KM.

“Opredjeljenje ove Vlade je da ulaže u planine Bjelašnicu i Igman, a trenutno u KJP ZOI'84 imamo, osim ova dva, i druge spremne projekte koji su urađeni po savremenim metodološkim zahtjevima i zato koristim priliku da kažem da ćemo u narednom periodu imati dobre priče o ulaganju u Bjelašnicu i Igman“, kazao je Delić nakon potpisivanja sporazuma.

Istakao je da su dva spomenuta projekta pripremljena u vrlo kratkom vremenu uprkos komplikovanim administrativnim procedurama, koje su posebno kompleksne kada se radi o projektima ovog tipa. Najavio je i projekte drugih javnih preduzeća iz resora privrede.

“Imamo dosta spremnih projekata u javnim preduzećima i sa svima ćemo potpisati sporazume o sufinansiranju projekata, dijelom zbog transparentnosti trošenja javnog novca, a dijelom i da se pojača i pospješi odgovornost javnih preduzeća prema sredstvima iz budžeta, kako bi ti projekti bili što kvalitetnije pripremljeni i implementirani“, pojasnio je Delić.

V. d. direktor KJP ZOI'84 pojasnio je da projekat izgradnje novog vertikalnog i rekonstrukcija postojećeg sistema transporta na Bjelašnici podrazumijeva nabavku i instaliranje novog ski lifta na trasi BX, te zamjenu i servisiranje postojeće instalacije lifta BX.

“Oba lifta ići će istom trasom, uporedo jedan pored drugog“, istakao je Mehić i dodao:

“Jedan od osnovnih razloga paralelne uspostave liftova je posjedovanje potrebnih dozvola koje ne iziskuju dodatne promjene regulacionog plana gradnje, što će ubrzati njihovu implementaciju.“

Na ovaj način povećat će se kapacitet liftova i do tri puta, s obzirom da je sadašnji lift star 30 godina, a njegov trenutni kapacitet je ispod 30 posto od projektovanog. Mehić je najavio i da će već sutra biti raspisani javni pozivi za realizaciju dva projekta.