Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

12. Weekend Media Festival

Koje glave prodaju naslovnice i zašto sve mora početi i završiti s folkom

Ko to tamo peva_1 (1)

Dvije trećine djece koja trenutno idu u osnovnu školu radit će poslove koji danas ne postoje, zaključeno je na panelu Digital Challengers

„Nikad se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje niko ne bi pjevao“, poručila je Severina Kojić u Rovinju na jednom od najposjećenijih panela 12. Weekend Media Festivala “Ko to tamo peva: Novi val muzičkih trendova u regiji” na kojem se raspravljalo o novom mizičkom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio cijelu regiju. Uz Severinu, na panelu su učestvovali i Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.

“Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora”, kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za muziku, a u Hrvatskoj žele živjeti od muzike.

Najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su šta očekuju od predsjedničkih izbora u Hrvatskoj na panelu “Svi predsjednikovi ljudi”. Andrija Jarak istaknuo je da bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja do sada te da postoje četiri teme koje pale Hrvate, a to su partizani, ustaše, mito i korupcija. Nakon panela dodijeljen je “Megafon 2019.” za najboljeg hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda predsjednika Vlade RH.

Na jednom od prvih panela, “Panic At The Disco: Mediji, javni sektor i kultura” raspravljalo se o Rijeci koja je odabrana kao EVropska prijestonica kulture 2020. godine.

„Ovaj projekt je skup, velik i vidljiv te će imati efekta na sve, pa čak i na brodogradnju“, kazao je Ivan Šarar, pročelnik za kulturu grada Rijeke.

Šta je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici novina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije – Robert Botteri i Srbije – Veljko Lalić na panelu Dobra naslovnica je dobra naslovnica. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.

„Dobra naslovnica jednom sedmičnjaku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30”, otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.

Na ovogodišnji Weekend došao je i AJ Coyne, kreativac australskog ogranka BBDO-a koji je na predavanju How Creativity can save our wildlife predstavio projekt the Lions Share, inicijativu koja za cilj ima potaknuti brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u njihovu zaštitu. Do sada je prikupljeno 16 miliona dolara, a Coyne se nada da će dostići cilj od 100 miliona.

Dvije trećine djece koja trenutno idu u osnovnu školu radit će poslove koji danas ne postoje, zaključeno je na panelu Digital Challengers. Da ne treba strahovati od robota jer ćemo s robotizacijom zarađivati isto ili više s više slobodnog vremena te imati kvalitetniji život istaknuli su sudionici Joško Mrndže (Google), Željko Kukurin (Valamar Riviera), Milan Mirjanič (McKinsey) i Andrej Grubišić (Grubišić i partneri).

„Naša priča o digitalizaciji znači da danas iz Upravne zgrade u Poreču radimo prodaju od 100 miliona eura ili 45 posto ukupne prodaje Valamara i komuniciramo s milionima gostiju iz cijelog svijeta. Vjerujem da su prilike za digitalizaciju u hotelijerstvu i industriji putovanja enormne“, dodao je Kukurin.

Početak prvog dana festivala obilježio je i prvi video prijenos s drona na 5G mreži u ovom dijelu Evrope uspostavljen između Rovinja i prvog 5G otoka u Hrvatskoj – otoka Krka. U glavnu dvoranu Weekenda uključen je live prijenos leta dronom iznad Krka, a publici se s Krka na 5G mreži obratio i Srđan Kovačević, izvršni direktor startupa Orqa. Testiranje se provelo na živoj 5G mreži, čime je Hrvatski Telekom prikazao kako će izgledati budućnost tehnologije.

FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizirao je izložbu pod nazivom National Geographic: Women – A century of change kojom slavi snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.