Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

uređaj za klimu

Dugme na kontrolnoj tabli koje rijetko ko koristi, a ono štedi gorivo

kontrolna tabla
Foto: Twitter

Zove se dugme za recirkulaciju vazduha u automobilu i većina ljudi ga koristi potpuno pogrešno

Na kontrolnoj tabli vašeg automobila nalazi se dugme koje se zaista brine za vazduh koji udišete.

Zove se dugme za recirkulaciju vazduha u automobilu i većina ljudi ga koristi potpuno pogrešno.

Dugme s nacrtanim automobilom s malom strelicom koja se vraća jedan je od najmanje korištenih kontrola u automobilu.

Njegova je svrha da, umjesto da uzima vazduh spolja, sistem ponovo koristi vazduh koji se već nalazi unutar kabine.

Šta je recirkulacija vazduha u automobilu i kako se koristiti?

Zapravo, recirkulacija je unos vazduha u putnički prostor, filtracija kroz klima uređaj i naknadna distribucija u deflektore.

Glavna razlika između recirkulacije i konvencionalnog usisavanja je u tome što protok vazduha dolazi iz putničkog prostora, a ne spolja.

Režim recirkulacije omogućava vam brzo zagrijavanje i hlađenje vazduha, jer se temperatura u kabini razlikuje od temperature izvan automobila.

Ako je aktivirano, dugme za recirkulaciju vazduha omogućava klima-uređaju da koristi vazduh iz unutrašnjosti automobila uvlačeći ga kroz ventilacione otvore.

I, u isto vrijeme, sprečava ulazak spoljašnjeg vazduha. Dugme se obično nalazi oko točkića klima uređaja koji omogućava vozaču da podesi unutrašnju temperaturu.

Korišctenje dugmeta za recirkulaciju će pomoći u smanjenju potrošnje goriva jer manje opterećuje motor automobila.

Princip je isti za električne automobile jer će klima manje opterećivati bateriju.

U praksi malo ljudi koristi ovu funkciju. Najčešće se recirkulacija koristi za sprečavanje infiltracije neprijatnih mirisa unutar kabine.

Na primjer: automobil se ispred jako puši ili prašnjav dio puta. Da ne bi osjetili ove mirise, aktiviraju mehaničko dugme za recirkulaciju vazduha i blokiraju pristup od spolja.